Naast alle acties in het kader van het basispakket en controlepakket, komt onze casemanager minimaal één keer per kwartaal bij uw bedrijf langs om lopende dossiers door te nemen en bij te praten. De casemanager is uw contactpersoon bij ziekte. Wij houden nauwlettend in de gaten wanneer er acties moeten worden ondernomen en denken graag met u mee in mogelijkheden.
Verzuim vraagt om expertise en nauwkeurigheid. Wij kijken over uw schouder mee en doen wat écht nodig is.
De verzuimbegeleiding, dat een periode van 104 weken in beslag kan nemen, behelst een basispakket dat voor elke opdrachtgever geldt. Naast het basispakket kan gekozen worden voor verzuimbegeleiding op basis van verrichtingen of op basis van een abonnement (inclusief basispakket).
Basispakket
voor elke opdrachtgever
Online systeem voor ziek melden en dossieropbou
Persoonlijk contact met één contactpersoon voor al uw vragen
Proactief signaleren van dreigend langdurig verzuim
Signalering en registratie van alle wettelijke acties bij verzuim
Kwartaalgesprek
Helpdeskfunctie van ons complete team op expertisegebied
Controlepakket
op basis van verrichtingen
Vanaf dag 1 begeleiding zieke werknemer
Check dreigend langdurig verzuim
Week 5 consult bedrijfsarts i.v.m. probleemanalyse
Week 7 opmaken plan van aanpak
Week 8 indienen plan van aanpak
Tijdens de gehele duur van het traject
Op geleide van bevindingen alert zijn op mogelijkheden tot werkhervatting
Daar waar nodig inschakeling bedrijfsarts
Week 42 verzuimmelding UWV
Week 50 opstarten 1e jaars evaluatie
Week 51 arbeidsdeskundig onderzoek spoor 1 / 2
Week 52 1e jaars evaluatie
Week 93 indienen dossier i.v.m. WIA-aanvraag
Week 104 WIA-beslissing beoordeling UWV
Maatwerkpakket
abonnement
Basispakket + aanvullingen op maat.
Vraag naar de mogelijkheden

